Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 2 weken geleden #56167

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hoi.

Wij gebruiken nu al een jaar met alle tevredenheid.

Hoe kan ik nu automatisch onze algemene voorwaarde aan de volgende documenten hangen ( uitgaande mail ) .

aan de:
  • offertes
  • opdracht bevestiging
  • facturen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56169

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Maakt u deze formulieren aan in PDF of ODT? in het laatste geval kunt u deze voorwaarden eenvoudig aan de template hangen. Voor PDF moet er iets meer gebeuren.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56170

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hoi

Op het moment doe ik ze met de hand toevoegen .

We hebben ze alleen als pdf.

grt Wil.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56172

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Maakt u gebruik van de standaard formulieren of past u deze PDF templates zelf aan? Heeft u hier geen kennis van, dan zou ik het in ODT aanmaken. Open Office of Libre Office kunnen hier uitstekend mee omgaan. Om deze formulieren in ODF te kunnen aanmaken moet je dit wel in de desbetreffende module activeren.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56173

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Wij maken gebruik van de standaard formulieren, alleen bij de offerte, order bevestiging , factuur moeten de algemene voorwaarden er ook bij de mail worden toegevoegd.

Die we dan ook via Dollibar verzenden.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56174

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Duidelijk.

Indien u geen ervaring of programmeerkennis heeft van het aanpassen van PDF documenten, adviseer ik u ODT formulieren te gebruiken
Dat is veel makkelijker. U kunt zelf een layout "Tekenen" in bijvoorbeeld Libre office. nl.libreoffice.org/
Ik heb hier alvast een voorbeeld bijgesloten. Zorg dat deze bijlage op de server wordt opgeslagen in usr/share/dolibarr/documents/doctemplates/invoices (linux server). Activeer vervolgens in de module facturen de ODTS/ODS templates. Vervolgens zou je deze layout kunnen gebruiken voor je facturen (met ruimte voor algemene voorwaarden).
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 4 maanden 1 week geleden door Helahola. Reden: bijwerken

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56175

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Beste,,

De manier zoals jij voorstelt is niet erg gebruiksvriendelijk.
Wij hebben de Algemene voorwaarden al als PDF.

De bedoeling is om deze algemene voorwaarden mee te sturen als attachement.
met alle email communicatie als Offerte, Opdracht bevestiging, Factuur.

Met andere woorden.
als je met Dollibar een Mail de deur uit stuurt ,met een offerte of bovenstaande dat dan automatisch aan dat zelfde bericht de algemene voorwaarden aan vast zit.

grt Wil.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56177

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Rechtstreeks een bijlage koppelen aan PDF factuur kan volgens mij niet.
Dan kun je nog het volgende doen...

Kijk bij de module instellingen onder overige opties. Hier kun je een extra tekst (of link naar de voorwaarden!) opgeven.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 1 week geleden #56178

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Beste.

Een link naar de voorwaarden is niet voldoende, en niet geldig als je B2B zaken doet.
Er moet altijd de voorwaarden bij zitten.
maar er moet volgens mijn een manier zijn dat je in de routine als je een dat de voorwaarde erbij worden gezet.
moet alleen de routine dan vinden die bv. de offerte aan een mail koppelt dat het dan ook de voorwaarden koppelt.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 6 dagen geleden #56179

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 6 dagen geleden #56180

• protokos
  • protokos's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Beste.

Dit is een module gemaakt door een 3e partij, en er geen ondersteuning als het verkeerd gaat.

Ik wil het graag opensource houden zodat we Dollibar nog beter en vollediger maken dat wat het nu is.

gr Wil.

automatisch algemene voorwaarden aan offerte en op 4 maanden 5 dagen geleden #56181

• Helahola
  • Helahola's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Dan zit er voorlopig niets anders op dan een e-mail documentsjabloon aan te maken voor facturen en de voorwaarden handmatig toe te voegen bij het versturen van de factuur.
(Instellingen-> E-mails)
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden